tisdag 16 januari 2018

Ja, det var längesen nu...

JA. DET VAR LÄNGESEN NU... Som jag bloggade.
Men trots att vi ramlat in tre veckor på året så tänkte jag visa en bild från när jag och Lotta firade nyår
och hade semester i Grevinge.

I Danmark är de tokiga i hattar och annat skoj på nyår. Affärerna dignar med alla möjliga hattar och attribut...
Våra barn fattade dock inte det roliga i att deras föräldrar såg ut såhär på nyår när
vi skickade bild på Whatsapp...

Vi lade nytt klickgolv i köket, det blev ett lyft!




Så här såg det ut innan...


Sen hade vi otur!
Fredagen kl. 14.30 fick vi punktering vid Fårevejle!
Vi hade varit på genbrugstationen och skulle sen till affären för att köpa mat.
Vi hade knappt några kläder på oss och fick vänta två timmar på bärgning. Bärgaren reparerade däcket men det var för skadat så han körde oss till Grevinges mekaniker och vi kunde följa med.
Han var så gullig och körde även hem oss från Grevinge trots att han enligt reglerna ej får göra så.
Tack!
Det blev två onödiga semesterdagar till i Grevinge, pinsamt!

Nu blev det inte mer bilder!
Något digitalt gick fel!
Jag lyckas inte importera alla bilder från min telefon!
Suck!

Jag går och läger mig.


Inga kommentarer: