fredag 12 maj 2017

Fighting Cock Bourbon och Reiki rökelse

FIGHTING COCK BOURBON
Den är gjord av Heaven Hills distillery.
Jag säger bara, ytterligare en bra produkt från Heaven Hill!
Ewan Williams är ju toppen trots att det är en budget Whiskey.

Men hur var det nu med Fighting Cock?
Toppen!
Vilken Bourbon! 51,5% Alcohol (103 Proof).
Ja den biter till lite men på ett snyggt sätt.
Ta den i små sippar... allt kommer därefter...framförallt vanilj och kola tycker jag. Inte mycket ek.
Precis i min smak.
Den säljes i 1l flaska men literpriset jämfört med andra bourbons i samma klass är billigare.

En ny rökelse...
REIKI
Tyvärr igen. Den utmärker sig inte på något speciellt sätt.
Vad är det för en massa rökelser jag köpt?
Alla är från Satya. Jag vidhåller att de gör de bästa. Men de här nya märkena jag prövat är inte så speciellt bra.

Var på intervju idag. det gick bra tror jag...


Inga kommentarer: