onsdag 3 maj 2017

Alexandra Andersen och Alexandra Rapaport och Prana

Jag träffade idag en kändis!
Alexandra!
Men så började jag fundera, vilken Alexandra?!
Jo, ALEXANDRA ANDERSEN!
Min Alexandra...
Det var inte ALEXANDRA RAPAPORT...
Eller? Jo, det var väl det som var meningen?

Vår Alexandra blev faktiskt blixtinkallad för ett stand in för A Rapaport som hade ont i ryggen idag.
De hälsade på varandra och A Rapaport var jättetrevlig mot vår lilla Alexandra.
Men tiden var knapp.
Vår Alexandra har här blivit både klippt och sminkad för att likna A Rapaport.

Men i sista stund sade teamet:
-Alexandra är redo igen!

Således inget stand in denna gång. Men det blir nog av någon gång...

Betyg på rökelse:
PRANA

Denna var bra! Luktar ros och nybakat...
Precis i min smak. Den får 4 av 5 i betyg av mig.

När ska jag bli kallad på intervju...? Jag måste fixa ett jobb!

Inga kommentarer: