fredag 21 april 2017

Påsklov i Danmark och tillbaka i Skogås

PÅSKLOV I DANMARK Närmare bestämt i Grevinge.
Lærkestien 1...
Skærtorsdagen fick vi besök från Malmö.
Andra hälften av Tistel kom på besök.
När denna bild togs så var utsikterna för en Murikka middag utomhus goda.
Men senare på kvällen blev det tokregn!
Nåja, vi hade kul och åt gott!
Tomas bjöd på Old Ezra!
En 7 årig bourbon som hade allt!

TILLBAKA I SKOGÅS Så tittade jag på DR Tv i min ipad.
Och då såg jag ett program som troligtvis måste blivit inspelat i Nyhavn då vi var där i somras.
Spice med Price.
Jodå, min uppmärksamma dotter Andrea fångade oss direkt:
"Där är vi pappa, mamma tar foto på oss och jag ser t.o.m. Chess!."
Jag har försökt ringa in oss i skärmdumpen... Till vänster om parasollen...

Jag har sagt upp mig på jobbet!
Nu jagar jag nya utmaningar!
Men i dagsläget har jag problem med blodtrycket.
Jag vet inte om det är för att jag stressar upp mig vid vissa tillfällen?
Men jag jobbar på. Motion och förhoppningsvis inte alltför dålig kosthållning.

Fan, livet är inte lätt.


Inga kommentarer: