fredag 9 december 2016

Nyt vindueparti och Svennis

Vi slog på stort och lät montera in ett NYT VINDUEPARTI på sommarhuset!
Vi blev otroligt nöjda!
Det är nu två dörrar och fönster över hela gaveln.
Inifrån känns huset mycket större, det blev jättehärligt!
Bilden ovan är lite mörk och dyster. Men känslan inifrån och
utifrån är allt annat än mörk och dyster!

Det var längesedan jag bloggade.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om?
Man jobbar, skapar musik, dricker alkohol och i det stora hela har man det ju väldigt bra.
Alla är friska i familjen. Barnen kämpar på och blickar framåt precis som sig bör.
De är duktiga alla tre!

Om man fick önska här i livet så hade det väl varit trevligt att arbeta halvtid och bara
leka mer med musiken.
Men jag är lyckligt lottad! Abramis Brama (främst Uffe, sångaren) skickar grejor till mig som han vill ha hjälp med. Jättekul!
Hur många människor får chansen att göra det?
Vi har ett härligt samarbete/bollande med texters innehåll, sångmelodier etc.
Jag känner mig väldigt priviligierad och det är fantastiskt kul att på kant
vara med i skapandeprocessen av låtar med Abramis Brama!!!

När jag går på toaletten så läser jag.
Ja, det är faktiskt så. Och för tillfället läser jag "SVENNIS min historia"
Mycket bra bok! Den är över förväntan bra!
Den innehåller många fotbollsdetaljer men balansen är perfekt mellan fotbollen och privatlivet.
Enkelt och rakt skriven. Han beskriver ju kvinnorna i sitt liv med en enkelhet och kärlek tycker jag.
Han säger "tycker jag om dem så vill jag vara med dem". Rakt, enkelt och lite bekännande.
Sen tycker jag ju givetvis att det är synd att han aldrig blev sveriges förbundskapten.
Eller tränare för Hammarby.....


Inga kommentarer: