torsdag 27 oktober 2016

Jag stryker

JAG STRYKER
Sedan 1982 (tror jag) så har jag alltid strykit mina egna skjortor!
För mig har det aldrig varit något konstigt med det.
Men under årens lopp så har jag upptäckt att långt ifrån alla män stryker sina egna skjortor.
Jag har t.o.m. fått kommentarer som:
- Stryker du själv?
- Har du ingen annan som stryker åt dig?
- Kan du stryka?!

Jodå, jag kan stryka och tycker det är avkopplande.
Det har t.o.m. gått så långt att jag känner ett kontrollbegär...
Det är bara jag som kan stryka mina kläder så jag blir nöjd...

Det började väl när jag spelade i Troubleshooters och vi körde med en dresscode
som innefattade slitna jeans och coola skjortor.

Det är klart att det finns fler karlar där ute i livet som stryker sina skjortor själva.
High five på er!

Inga kommentarer: