fredag 23 september 2016

En döende blogg om whiskey?

Har detta blivit
EN DÖENDE BLOGG OM WHISKEY?
Nej inte riktigt men jag vet inte.
Det är inte lika kul att blogga längre.
Men vad gör jag då istället, dricker amerikansk whiskey?

Nej inte bara...
För tillfället har jag fått i "uppdrag" att hjälpa Abramis Brama
lite med texter och dyl. Mycket kul och intressant!

Sen var jag och Lotta i Danmark förra veckan men jag lyckades inte med import av bilder därifrån.
Så, ni får tro mig när jag säger att vi bl.a. badade!

Jo, men det är väl lite mycket intresse kring amerikansk whiskey annars...
Jim Beam Rye (rågwhisky) är underbart mjuk och känns som om munnen är full av marsàn kräm efteråt.
Denna är fin!
Finns på beställningssortimentet på bolaget för 299:-

Jim Beam Devil`s cut är ju utkramad whiskey från deras fat...
Hursomhelst, kommer man över en sådan (finns på Menys livsmedelsbutiker i Danmark) så bör
man slå till om man är intresserad av Amerikansk bourbon. Eksmaken lägger sig på tungan direkt.
Därefter en vaniljsmak i munnen som inte släpper på flera minuter...härligt.
Den är distinkt och mycket välsmakande.

Om 3 veckor blir det Baby Woodrose i København!!!
Följ denna LÄNK om ni vill se dokumentär om Lorenzo Woodrose...

Nej, dags att inventera CD samlingen! Blir nog en Jim Beam Rye till det...

Inga kommentarer: