onsdag 29 juni 2016

Tistel live i Grevinge och Hong Kong

Blir det så i sommar att vi kommer att få uppleva
TISTEL LIVE I GREVINGE?
Ja, utan att ha förankrat alla delar i detta projekt med min kära vän Tomas så lutar det åt det...
Jag har förberett material och idèer till att färdigställa videon till låten "Här nu och då".
I detta gigantiska projekt ingår en live frekvens i mina tankar.
Troligtvis utan någon som helst publik (men det är meningen...)

Så denna banderoll fäster vi som frontdrop (alltså inte som backdrop) nedanför
scenen som ligger i Grevinge vid vägen till Asnæs...
Jag tror det kan bli cool, alltså videon.
Får se vad Tomas säger. William har lovat att ställa upp som kameraman.

HONG KONG!
Jo, jag och Lotta beställde resa!
En vecka i denna asiatiska smältdegel...
Vi fick bra pris. Men två dagar efter så gick ju England ut ur EU så mina fonder dyker ju!!!
Det är ju med de pengarna jag ska betala resan i slutänden...
Hur som helst så blir det Sheraton.
Kolla in poolen...
Nära Victoria Harbour i Kowloon...
Februari blir det av.

Men först 5 efterlängtade veckor tillsammans med familjen i Grevinge!
Det är bare så hyggeligt!


Inga kommentarer: