torsdag 19 maj 2016

Iguana och Abramis Brama

Vem lyssnar på IGUANA?
Vem har hört IGUANA?
Jag, nörden...
Och när jag såg den för 80:- på Amazon så klickade jag givetvis hem den!

Bruce Roberts-Guitar&voc, Ron Taylor-sax, John Cartwright-bass, Chris Gower-trombone, Pete Hunt-drums.
De låg på Polydor men gjorde bara denna skiva.
Bruce Roberts spelade senare i Jess Roden Band (vet inget om dem, måste checka).
Såg också att han var död.

En fan mötte jag senast vi tittade på ABRAMIS BRAMA.
Vi snackade lite och det visade sig att han inte hade 12 låtars demot.
"Såklart ska du ha den!"

Så ikväll blev det lite IGUANA samtidigt som ABRAMIS BRAMA 12 låtars demot packades...





Nu ska jag beställa hyrbil till Wienresan.
Det blir första gången som vi nånsin hyr bil då vi är utomlands...
Donaudalen ska få besök!

Smakprov på IGUANA:

Inga kommentarer: