fredag 29 april 2016

Två gubbar i køkkenet

TVÅ GUBBAR I KØKKENET
När jag är i Danmark så finns det ett TV program som ger 200% myskänsla.
Det är "I Kökkenet med Mads og David"!
Oavsett vad de lagar för mat så tokmyser jag när jag tittar på programmet.
Kanalen det visas på heter TV Øst.
Jag har aldrig försökt laga någon rätt som de har gjort, de har faktiskt inte
attraherat mig...
Men programmets upplägg är fantastiskt!
Det som de lagar innehåller oftast råvaror från danska leverantörer som
de under programmet besöker och berättar om. En perfekt programmix!

Här är senaste programmet:
Vet inte om denna länk kommer att funka...

HÄR

Själv lever jag på sveriges nu godaste öl:
 Tillsammans med Sveriges (Thailands) godaste snack:
Hästbönor...eller bondbönor som det heter i Sverige, friterade med chili!!!



Inga kommentarer: