torsdag 17 mars 2016

Chrille i Göteborg

CHRILLE I GÖTEBORG På skolledarkongress.
Tredje året som jag är där. 50% av föreläsningarna var riktigt bra tyckte jag.
Det var onsdagens program som var bäst. Rektorn från Stockholms Handelshögskola öppnade och det kändes far away från min point of view...

Alltid mysigt att bo på Gothia...




Min after shave var slut så jag gick ut på avenyn.
På en tvärgata till avenyn såg jag neonskylten "PARFYMERI", det är klart
jag måste kolla in det!

Affären hade funnits där i 84 år!
Och nog hittade jag nåt! Jag ville ha 007 men hittade istället denna!

Passar en dödskalle som jag... 

Onsdagens frukost spenderade jag ensam då jag 
faktiskt hoppade över de två första föreläsningarna...
 
Causa Sui släpper nytt album imorgon!
Jag har redan beställt det på CD!
Ja, jag köper fortfarande CD...

Lyssna på denna från nya albumet...

Inga kommentarer: