fredag 8 januari 2016

Konferens och Rush

KONFERENS Hade vi på Båtsmansskolan i torsdags och idag.
Torsdagen blev en lättsam historia med främst samkväm, men lyckad!
Vi var på Körunda vid Ösmo
Fredagen hade jag faktiskt planerat helt själv.
Min kollega Tina putsade på programmet och det blev otroligt lyckat!
Det kändes så bra!
Jag har aldrig planerat en hel konferensdag.
Innehållet var mest samarbets och kommunikationsövningar.
De var roliga och spännande.

Jag sträcker på mig faktiskt!
Personalen applåderade i slutet av dagen!

Torsdagen måste jag dock tillbaka till.
Tina hade bestämt glitter och glamourtema... lyckat det också!
Får man som skolledare se ut såhär?
(Jag lånade din snygga hatt Janne...)
Ja, det är klart man får ibland!

Vi pratade ju om glädje i arbetet!

Och nu till nåt annat...
Jag fastnade i Youtube...
Hittade detta klipp med RUSH
Vilka män!


Inga kommentarer: