tisdag 8 december 2015

Tre år för sent?

TRE ÅR FÖR SENT?
Kanske.
Jag gjorde omslaget halvfärdigt då vi gjort skivan färdig.
Jag menar, vi skulle ändå bara släppa den digitalt...

Men gammelchrille vill ju ha omslag och CD...
Så igår gjorde jag färdigt omslaget äntligen.
Men lite fuskigt och inte helt som jag ville.
Jag orkade inte, det här får duga.
Det är mest för att det ska finnas ett som funkar ifall.

Så, tre år försent? Ja, troligen.




Snart åker jag till Malmö.
Närmare bestämt på fredag. Imperial state electric ska vi se på KB på lördag.
Skrammelrock, kanske inte riktigt vår bag men det är alltid kul med konserter
och lite öl på det...

Vi har många spännande låtar att gå igenom på datorn.
Tar nog med mig videokameran också, man vet aldrig...
Alla skriker ju efter videos med Tistel!

Inga kommentarer: