onsdag 16 december 2015

Kul Film och Gert Kunka

KUL FILM
Tyckte jag att "Get hard" är!!!
Fy sjutton gubbar vad jag skrattade!
Will Ferrell är ju helt klockren.
Hur kan han?
Den är i samma kaliber som "Step brothers" enligt mig.
Filmen får 4 av 5 i betyg av mig.

Sen från ingenstans måste jag i detta inlägg nämna badmintonspelaren GERT KUNKA från Estland.
Matchen mellan Gert och Magnus Sahlberg i Skogåshallen, elitserien i badminton 2010 (tror jag)
är den största sporthändelse som jag varit med om live!
Kanske att Bajens återkomst vid segern mot Jönköpings södra 2014 var något liknande.
Men matchen mellan Gert och Magnus är något helt i sin egen klass.
Men det var nog bara ca. 30 pers som såg matchen...
Gert vann och Skogås kom till slutspel.
Magnus slog sönder en stol efter matchen.
Men det var inte det som var stort eller häftigt.
Det var att Skogås underdog från Estland slog sverigeettan i badminton.
Bara 5 meter ifrån där vi alla satt!
Oförglömligt, vilken nerv det var....

Inga kommentarer: