söndag 6 december 2015

Du kan ha en dålig gitarr och en bra westernfilm

"DU KAN HA EN DÅLIG GITARR", sa Nysse till mig igår. "Ljudet gör du på bordet".
Kanske jag missförstod honom?
Jag åkte till jobbet direkt och hämtade min laminerade parlor från Thomann.
Satte sedan in micen och spelade in...

Nej, säger Tomas det stämmer inte...
Jag tror väl på Tomas såklart, men Nysse lät så övertygande.
Men återigen, jag kanske missförstod honom?

Han hade i alla fall en grym japan, Yamaki!
Den skulle jag inte ha något emot att ha.
Sen var han väldigt trevlig också!





BRA WESTERNFILM såg jag för en timme sedan.
"Bone Tomahawk".
Den får 4 av fem i betyg från mig.
Kanske lite högt men jag uppskattar när bra westernfilmer görs.
Lite lågt tempo men filmen håller klass tycker jag.
Några timmar kvar innan läggdags, vad ska jag hitta på?

Inga kommentarer: