söndag 8 november 2015

Skogås Racketcenter och finsk komedi

SKOGÅS RACKETCENTER Öppnade för en vecka sedan.
Nu när William inte längre spelar så är man ju sällan däromkring...
Men vilken fin hall vi har fått i Skogås!!!
12 banor borgar för turneringar som rullar på. Fint grönt underlag, ser perfekt ut.
Läktare, eller rättare sagt övervåning med möjlighet att titta på matcher uppifrån samt bänkar.
Snyggt och rejält!
Dansstudio hade de också.
En Padelbana (liknande tennis fast mindre och på matta med sand...) hade de också.
Den är tydligen mest populär i dagsläget. Och äntligen fick även Skogås en squashbana.

Jag hoppas det här blir en positiv träffpunkt för många motionerare i Skogås.
Och att Skogås kan locka till sig motionärer från Farsta, södermalm etc...

FINSK KOMEDI..
"Luokkakokous"!
Lättsmält och lagom kul film för grabbar, män...
Den får 3 av 5 i betyg från mig.
Det mesta under bältet, men finskt så därför lite oförutsägbart.
Jag log för det mesta.

Ganska mycket musik i helgen, kul!
Jag blir lite toppad när jag tycker det funkar.
12 strängat igår och idag sång med stämmor (3 faktiskt på några...).
Så jag känner mig nöjd och rundar av med en Carlsberg Irish Red Ale och lite munspel...






Inga kommentarer: