tisdag 10 november 2015

Bron och Brandon Niederauer

BRON Säsong 3 är lite speciell tycker jag.
Först och främst så saknar jag Kim Bodnia!
Men Sofia skulle ju bara få honom inlåst...

Nåväl, jag tycker Sofia Helin är både snygg och bra så det må väl vara.
Men säsong 3 är lite rörig. Fast nu vid avsnitt 7 klarnar vissa delar.
Och jag tycker de gör det på ett snyggt sätt (Thure Lindhardts fru...).


Sen har vi ju människor som får mig att vilja sluta med musik.
En kille på 11 år som brädar det mesta, vad säger man?!
Hur kan man som 11 åring känna känsla för låtar som gjordes för 30 år sedan?
Han plockar ju det hela!

Har ändå inte blues med lite livserfarenhet att göra?
Räcker det med att vara bra gitarrist?
Ligger allting ändå i musiken i slutänden, textens innehåll har ingen betydelse för en 11 åring?
Eller vad handlar det om? Träning?

Hur som helst är det njutbart och det är det viktigaste. Musik ska ju njutas!
Och de som framför det gör det väl med den grundtanken
oavsett ålder, kön, ursprung, tillfälle.........

Ok, BRANDON NIEDERAUER m.fl....



Inga kommentarer: