onsdag 9 september 2015

Istället för Blue Öyster Cult

ISTÄLLET FÖR BLUE ÖYSTER CULT, Eftersom de aldrig släpper något nytt så får man leta...
Och vad finner man? Jo, Joe Bouchard (Blue Öyster Cults gamla basist) med en soloskiva
som heter "Jukebox in my head".
Tyvärr kostar CD:n minst 300:- ute på nätet av ngn. konstig anledning.
Men jag får väl handla på itunes då...
När jag snabblyssnat så tycker jag att det låter ganska mycket Blue Öyster om det.

Jag avslutar detta inlägg med en låt från skivan.

Men först måste jag rekommendera filmen "Cop car" med Kevin Bacon.
Den får 3,5 av 5 från mig. Lite annorlunda manus och smågrabbarna förgyllde helt klart denna film!




Annars är det "True detective" 2:a säsongen som gäller.
Hittills är den lika bra som första säsongen.
Avsnitt 4 ikväll innan jag blundar för natten...

Men först lite redigerande i imovie.

Och här Joe Bouchard:

Inga kommentarer: