måndag 28 september 2015

Bondens marknad på söder

BONDENS MARKNAD PÅ SÖDER Blev det i lördags.
Ganska trevligt men det var dyra grödor de sålde...
Sen var det god middag med dyra grödor till...
Billiga och goda vårrullar blev det till lunch...


Brukar inte dricka sprit så ofta men i helgen blev jag sugen på Bourbon.
Köpte en "John Lee" på bolaget. Nördig som jag är så vill jag gärna läsa om produkten på flaskan eller på nätet.
Men...den verkar liksom inte "finnas"! Vem och var tillverkas den? Är den överhuvudtaget gjord i USA?
Nåväl, god var den faktiskt och det var fler än jag som tycker det på nätet.
Den mystiska whiskeyn...
Söndag blev det film efter att Bajen slagit AIK...
"Tomorrowland"
Lite storslagen på slutet kanske men ganska cool historia och snyggt gjord.
Den får 3 av 5 i betyg av mig.

Strängade just om Furchen, mer inspelning...




Inga kommentarer: