onsdag 22 april 2015

Lite mer New York

LITE MER NEW YORK
Nu när man laddat ner ca. 1000 bilder from the apple så är det väl på sin plats att man
lägger ut lite mer minnen på sin blogg?

Man drog liksom till Times Square, även om det ibland var tröttande...
Det fanns möjlighet till att hamna i centrum!
En gång så var vi nära...
Efter en dag med linbana över till Roosevelt Island, Williamsburg och Peter Luger och Williamsburg bridge så hamnade vi i Chinatown och Lotta hamnade i en tatueringsstudio...
Jag ville pröva amerikansk whiskey när vi väl var där.
Något som min avlidne pappa säkert hade hängt med på. Han var en fan av "Four Roses".
Nåväl, "Bulleit" gillade jag... (och jag kan här säga att Bourbon är fanimej godare än rökiga skottar! oavsett om de är singla eller blended!)
Att sitta under Malcolms gitarr på Hard Rock Cafè gjorde att burgaren smakade ännu bättre!
Coney Island än en gång! Jag ville dit men trodde det skulle vara lite risigare.
Det var fantastiskt!
Till sist... Vem var clownen som hittade på denna resa?!




Som sagt...vilken resa!







Inga kommentarer: