måndag 27 april 2015

Konstnärlig med tappat självförtroende

KONSTNÄRLIG MED TAPPAT SJÄLVFÖRTROENDE
Är det jag det?
Idag tog jag tag i mina tavelidèer och handlade ramar, svart papper samt ramade in.
Det är nothäften som jag och Lotta hittade på Loppis i Söderköping som jag nu
äntligen ramat in. Jag tror det blir bra med dem på väggen.
Kanske hat man ändå en liten, liten KONSTNÄRLIG ådra?

TAPPAT SJÄLVFÖRTROENDE Har jag tydligen fått vad beträffar att meka.
Hade planer på att lämna in motorcykeln för att gaswiren satt för tight.
Men till slut sade jag till mig själv:
-Christian, du har haft 5-6 motorcyklar och skruvade jämt i din ungdom, kan
du inte själv fixa det här?
Så, jag tog tag i vajern vid förgasaren...
Släppte till slut på några muttrar och justerade och vips var problemet äntligen borta!

Kort arbetsvecka denna vecka, skönt!






Inga kommentarer: