tisdag 3 mars 2015

Sången blir lidande

SÅNGEN BLIR LIDANDE
Jag kände väl det på mig, eller kunde väl förutsäga det...
Men nu vill jag fixa dessa 7,5 högskolepoäng och det tar tid.
Således måste jag tumma på något och det blir i dagsläget sången.

Men inget varar för evigt och efter New York kanske jag får mer tid till Tistelsång.
Men nu måste jag vara effektiv och ransonera med tid.
Jag vet att det det kommer att kännas bra om jag klarar allt (även lite sång...).
Alltså denna New York resa har jag ju längtat efter i många år av mitt liv.
Så den kräver ju lite planering för att vi ska få ut det mesta av varje dag.
Det blir ett Andersennewyorkmöte nästnästahelg.

Sen var det ju det här med att studera.
Nytt för mig, många år sen sist...

Som tur är så är konsertkalendern inget intressant i Stockholm.
Jag hade inte hunnit med annars!

Såg en Brittisk gristhriller!
Otroligt underhållande.
Man bara åker med och desutom vilar hela historien på östeuropeiska myter...
Redirected får 3,5 av 5 i betyg av mig!




Sen brukar ju jag och min kära Lotta alltid titta på danska serier när vi åker ner till huset.
Vi tar alltid med oss en ny serie.
Denna gång blev det "Lykke".
En lagom charmig och rolig serie.
Garanterat mys om man vill ha det.

Börjar faktiskt kännas roligare på jobbet!



Inga kommentarer: