lördag 7 mars 2015

Kl. 17.50 lördag

KL. 17.50 LÖRDAG

Och Hammarby har just slagit ut AIK ur Svenska cupen. Vi såg matchen på TV.
Underbart och roligt!!!
Grattis till Lotta som tippade in 600:- på matchen!
Jag passade på att njuta av en Stout från Vestfyens bryggeri till första halvlek.

Men jag passar också på att backa tiden för att säga att jag var på söder med mina gamla kollegor från Båtsmansskolan.
Gamla ledningsgruppen...
Ja, lite skvaller blev det ju såklart. Men vi träffades för att ha trevligt och det hade vi!
Söder...




Men nu är det lördag och jag ska snart fixa wokmiddagen.
Förbereder mig bara med en Faxe Black. God, har inte prövat den förut.
Fr.o.m måndag har jag tagit tjänstledigt varje måndag. Det blir 20%.
Jag kör så i två månader. Delvis för att plugga.
Men kanske mest för mig själv.

Så, imorgon skall jag bl.a. plöja igenom denna...
Nu wok....




Inga kommentarer: