söndag 11 januari 2015

Man knegar på

MAN KNEGAR PÅ
Roligt kanske det inte är i alla lägen men sådant är ju livet.
Kul i vardagen är dock att skapa musik.
Jobbade med sång igen i helgen...
Tyvärr märker jag ibland att jag slarvar och vill att det ska gå fort.
Innan man ställer sig framför miken ska man vara fysiskt förberedd!
Jag vet det men ändå...
Idag kunde jag inte gå ut och motionera innan som jag brukar (för att få upp flåset, stödet)
det var ju 20 cm. snö överallt.
Och jag ville göra det här nu!

Okej, jag tror det blev godkänt ändå. Får höra vad producenten i Malmö säger....

Siktar på att åka ner till Danmark i slutet av februari eller så.
Andrea vill inte med så jag vet inte hur vi ska göra? Nu vill William med däremot!
Man kanske inte skulle vara så intresserad själv av att åka ned om man var 14 år?

Hittade två nya grupper (nya för mig alltså) denna vecka.
Blues Pills och Sassafras!

Varsågoda:




Ibland får jag dåligt samvete...
Jag hade en gång ett långt utlägg om att tjejer/kvinnor ej hör hemma i rockens värld...
Det var stackars Dennis i Abramis som fick höra den åsikt jag hade då.
Vad jag vill säga med detta är väl egentligen att jag har ändrat uppfattning.
Får man inte ändra sig?

Inga kommentarer: