måndag 10 november 2014

iOS 8.1 och Yosemite - nya iCab?

iOS 8.1 på ipaden suger!!!
Operativsystemet är så dåligt!
-När man börjar skriva på tangentbordet så försvinner tangentbordet efter första bokstaven.
-Övre menyraden gömmer sig när man scrollar ner (tror inte programskaparna att man behöver den bara för man tittar längre ner på en sida i Safari?)
-Blocket appen törs jag inte skriva sökord i för då försvinner de aldrig (vilket gjorde att jag fick slänga appen och fixa ny)
-Bokmärkesraden i Safari är för stor och seg.

Nej! Utveckla så det blir bra istället.

Igår fick jag möjlighet att uppdatera iMacen med YOSEMITE 10.10 gratis.
Ok, tänkte jag och gjorde så.
Nu tar det 2 min. längre att starta apparaten och gränssnittet liknar gamla browsern iCab!

Tog Jobs med sig all designkänsla i graven?
Nu är ju Mac OSX fulare än Windows!!

iCab, nostalgi...


Inga kommentarer: