tisdag 30 september 2014

Så finurligt! Och steg 2.

SÅ FINURLIGT! Av Simon Kinberg, Matthew Vaughn och Jane Goldman.
Alltså manusförfattarna till "X-Men days of future past".
Med hjälp av denna lilla tidsmaskinvolt så innebär det ju att i nästkommande filmer
så kan ju alla "gamla och döda" karaktärer vara med igen!
Jag menar, vem vill inte se Jean, Famke Janssen igen...

Det är bara som så att jag fullkomligen älskar X-Men!
Jag blev kär från första filmen!
Och nu är vi framme vid den 7:e!!!
Jag blir aldrig besviken heller.
Hugh Jackman är ju enorm (i två bemärkelser...).

Fantastisk filmunderhållning som i samma veva som filmtekniken utvecklas i vårt snabba digitala liv bara blir bättre och bättre!

Sen kan man bryta av med en och annan djup film, så vill jag ha det.

I sammanhanget vill jag nog säga att "Spiderman" nästan är lika underhållande, med betoning på nästan.
Tyvärr så började hela Spidermanhistorien om på nåt vis då man ersatte Toby Maguire med Andrew Garfield.
Jag gillade Toby bäst.
Men Andrew Garfield i filmen "Boy A" måste man som filmälskare se. En fantastisk film!
Men Toby passar bättre som tuff spindel än Andrew...

Nog om film.

STEG 2.
På torsdag blir det skarpt läge, en andra intervju...

Inga kommentarer: