torsdag 25 september 2014

Jag håller tummarna så väldigt hårt!

I nuläget HÅLLER JAG TUMMARNA SÅ VÄLDIGT HÅRT!
Jag tog pendeln in till stan igår.
Jag hade gott om tid tyckte jag, men tji!
Tåget fastnade i Årstaberg p.g.a signalfel.
Upp med telefonen och försökte ringa de jag hade avtalat tid med, det var verkligen inte läge att komma för sent till detta möte!!!
Tyvärr fick jag inte tag i någon, de svarade inte!

Jag ger upp, jag vänder, det går åt skogen.
Men fighterandan i mig sade: kör på!

Springer från T-centralen upp till Döbelnsgatan 9, tre trappor.
Tack och lov bara 5 min. sent!
Men ändå, jag kastas ju in i något viktigt! Och lite pinknödig dessutom men det var bara att bita ihop, le och sälja sig!

Tre kvinnor...tufft tänkte jag, de kommer att dissekera mig.
Men det var bra, det gick bra och min känsla var att det gick väldigt bra!

Vill jag ha tjänsten?
Så mycket att jag inte kan beskriva det!

Så nu håller jag tummarna så hårt att jag skriver i nuläget med mina knogar...
Men Christian, bli nu inte besviken ifall det inte.....


Inga kommentarer: