lördag 20 september 2014

En lördag och Vårberg centrum, igen

EN LÖRDAG OCH VÅRBERG CENTRUM, IGEN
Ja men vaddå visst har vi gjort så förut, men vi gillar det.
Lördag och vad ska vi göra?
Ingen kommer på nåt särskilt....Vi drar till Vårberg, där har de i alla fall grymma baklava!

Så vi åkte dit idag igen.

Det har nog varit utecentrum från början...

Tunnelbana och hyreshus framför mig som ej syns här. Trivs man i Vårberg undrar jag?


Al-Umaraa bageriet är fantastiskt!
Vi köper ibland baklavas för de är så vackra helt enkelt.


När vi kom hem så bjöd min fantastiska hustru på en middag som skulle få Gordon Ramsey
att tiga i ett halvår av tillfredsställelse.
En lasagne med kantareller, mozzarella, färska lasagneplattor, prosciutto.
Middagen var makalös! Hon är bara fantastisk min fru!


Till denna utsökta middag så öppnade jag min sista flaska Pasas Gran!
Jag har tidigare sagt att Pasas Novembre är ett favvovin. Gran Pasas som är snäppet finare
från 2011 i detta fall är alltså ännu bättre i min smak!
Men nu har jag (vi) druckit upp alla Pasas....Dags att åka till Brugsen igen...


Ok, min fru Lotta som ikväll brädat Gordon Ramsey vill ha en önskelåt på min blogg.
Jag är väl snäll och länkar den då eftersom maten var så god.


Inte min kopp te men jag är "öppen".
All musik ska få sin plats på jorden och sin publik.
Det här slår inte an hos mig men jag hör ju kvaliteten i musiken.
Det är underbart, det finns nåt för alla här i livet, eller hur?

Äh, hon får en till favvo i min blogg. Jag älskar ju henne så mycket så det kan jag väl bjuda på...
Ni håller er "Happy" i en hel timme....

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar Dig!

Din Son.