torsdag 14 augusti 2014

Belgisk film

BELGISK FILM Tittar jag inte på ofta.
Vet egentligen inget om det eller var man finner bra belgisk film.
Nu snubblade jag över en på nätet...
"The treatment", grymt bra!
Den får lätt 4 av 5 i betyg från mig.
Hans Herbots kanske har gjort fler filmer, ska kolla.
Imorgon fredag.
Kan bli en spännande fredag då det för närvarande "rör" sig på jobbet.
Jag är inblandad i allra högsta grad....
Stor konflikt kanske väntar...

Jan Scherman lyssnade jag på i radio för ett tag sedan.
Han hade som motto att skapa konflikter då han tyckte
det var enda sättet att få igång utveckling.

Jag tycker väl annars att konflikter är väldigt energikrävande och mindre roligt.
Men han har en poäng. För de flesta gånger man haft konflikter på
jobbet har det i mitt fall för det mesta utvecklats till något positivt.
Men som sagt, energikrävande och mindre roligt...

Inga kommentarer: