söndag 11 maj 2014

Jordbro är lite spännande

JORDBRO ÄR LITE SPÄNNANDE
Ungefär som Vårberg centrum. Fast Vårberg är nog ännu mer "exotiskt" i mina ögon.
Alltså exotiskt, förstå mig rätt här...
Det finns mycket utländsk kultur i form av mat och folkinslag (tycker jag).

Nu åker inte vi dit för att det är spännande.
Nej, för att ta del av kultur som inte finns inne i stan eller i andra förorter.

Maten framförallt har ju en stor del i detta och det är där vi utforskar.
William hittade ett jätterån nu igår...
Tyvärr verkade många affärer slagit igen i Jordbro, synd.
De hade bl.a ytterligare en livsmedelsaffär som drevs privat men den verkade ha slagit igen.
Däremot har de ju Matrix som tar in mycket spännande livsmedel!

Helgen i övrigt har varit kreativ.
D.v.s. mycket musiserande på datorn för min del, kul!!
Jag mår bra av det. Att få ut tankar, idèer och känslor i egen musik!

Mellan varven måste måste man få inspiration och lyssna på annat.
Jag hittade detta...



Jag vill ha Jacks jumbo...


Inga kommentarer: