tisdag 22 april 2014

Christian med keps...hmmm

CHRISTIAN MED KEPS...HMMM
Alltså, jag passar inte i keps!
Än mindre i linne, men nu var det ju det här med keps först.

Jag måste dock ha det denna sommar för att...
Jag har solat sönder huvet!
Nu går jag med fläckar och finnar sedan ett år tillbaka.
Läkaren säger:
-Ingen sol!

Så jag får väl köpa mig en keps då.

Men då ska jag ha en cool en!

Så jag beställde en från Clutch hemsida.
Fick dessutom liven på köpet! (den hade de bara lagt ned i kartongen)
Kosta vad det kosta vill!
Ähh! Köper man en på Intersport så blir det ju lika dyrt.

Jag har däremot svårt att sätta den på mig.
Prövade idag på jobbet med en annan keps men det syns nog på kroppsspråket
att jag inte är bekväm med keps.
Så jag förklarade för de som känt mig längst...
-Jag vet att jag ser ut som en byfåne, snälla skratta inte, jag måste, läkaren sade....

Bäst just nu, BRONK!:


Inga kommentarer: