lördag 15 februari 2014

Fredagens händelser

FREDAGENS HÄNDELSER Var lite märkliga.
Men den första var klart upplyftande!
En av mina anställda på fritids slutade efter 3,5 år på Båtsman.

Från skolledningen gav vi henne ett presentkort på 300:- och en blomma.
Sen kommer hon och säger:
-Jag har en sak till dig Christian. Du får den när du är ensam...
Ett fint brev och presentkort på Ticnet på 400:-!
Jag blev mållös!

Men jag låter det givetvis sjunka in och tar faktiskt åt mig av det fina hon skrev samt gesten.
Hon lämnar ett tomrum på jobbet, helt klart...

Senare på kvällen fick vi besök här hemma...
En märklig person kom in och skrämde Andrea och hennes vänner när de satt i
soffan och tittade på film...
Märkliga saker...

Idag lördag badmintonturnering i Frescati....


Inga kommentarer: