tisdag 10 december 2013

Julkrysset, juløl och Valhallavägen

JULKRYSSET Håller jag på med nu.
Vi ska ha julavslutning på jobbet på torsdag och då
passar jag på att ha en frågesport i form av ett kryss.
16 frågor som jag satt ihop under en veckas tid.
Jag gillar att göra sånt här. Förra året jag gjorde det på jobbet blev det uppskattat.
Det är allt från Baywatch till Pugh...

Vi köpte ju en del øl när vi var i Danmark sist.
Kanske inte så genomtänkt då jag dricker mer när det finns hemma.
Nåväl, i helgen bjöd Lotta på denna JULØL fra ørbæk bryggeri.
Alexandra har flyttat hemifrån.
Skönt för henne och oss. Jag menar inget ont i detta men hon måste ju få chansen att
leva själv, det fick ju en annan när man var 18.
Sen pratar man om bostadsbrist. Men hon hade turen att med sin kompis få hyra i andra hand.
Vardå?
Jo, VALHALLAVÄGEN. Körsbärsvägen 9, den klassiska studentskrapan.
Vilken utsikt!!!
I övrigt då?
Ja, det är mörkt men det blir väl ljusare nångång...



Inga kommentarer: