lördag 9 november 2013

Pepparkakor och jazz

PEPPARKAKOR Har lyckats smyga sig in i tvålbranchen.
Likaså kanel/äpple och apelsin/nejlika.
Så numer när familjen Andersen tvättar sig så kommer vi att lukta som ett enda
stort mysjulfirande!
Alltså pepparkaka från snopp till tå!
Spännande som sagt. Man ska alltså lukta mat eller bakverk/efterrätt numer?
Behöver alltså inte lägga ner dyra pengar på edt. eller after shave, gnid in dig med en pepparkaka
istället.

JAZZ Skall höras på Dr.dk p8 program: "Hot Club", jävlar i havet vilken bra musik!!!
Vem blandar dessa pärlor? Fantastiskt program!
Spellistan uppdateras dessutom bredvid hela tiden.
Det här är helt i min smak och lite till. Just nu: Oz Noy "Damn this groove" live!
Det är egentligen min fru Lotta som jämt lyssnar på P8 dr.dk
Och ikväll, lördag är det programmet Hot Club, inte alltid så traditionellt jazzig musik men bra!

Sen kan jag ju erkänna att jag redan börjat tulla på julølen...
Vi skulle aldrig köpt hem så mycket øl...
I övrigt då?
Jo, livet är bra, har fått löneförhöjning igen.
Har faktiskt haft en löneutveckling på 6000:- på 2 år. Jag tycker det är bra.
Och, det kanske vittnar om att jag faktiskt är bra?!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bra ! //Askis