lördag 23 november 2013

Gubbar som levererar

GUBBAR SOM LEVERERAR I dubbel bemärkelse!
Jag träffade Tobe och Per från Fritidshemmet Hästens AB.
Vi tre satt en gång i ledningsgruppen, vi kallade oss Trojkan...

Jo, de levererar fortfarande på Hästens!
Fantastisk verksamhet som vanligt.
Det blev mycket snack om fritids, hur är det, hur var det, hur borde det vara?....

Sen bar det av till Friends Arena och Black Sabbath...
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte hade förväntat mig så jättebra konsert.
Men när de börjar med War pigs, följer upp med Into the void då var jag och
alla andra sålda...

De gubbarna levererade också!
Aftonbladet gav Ozzy dåliga recensioner.
Men vi som älskar Sabbath struntar i det! Vi vet att han svajar i sången.
Vi är glada att han överhuvudtaget lever och kan leverera!




Kollade lite gitarrer idag. De hade en Washburn som kostat 10000:- för 4000:-
på 4 sound outlet. Hyfsad... men den sjunger inte riktigt som jag vill.
Prövade flera Gibson modeller. Gud vad tråkiga de är i tonen! Känns stela i ljudet...
Furch...ojämna...Martin...nej hittar ingen med ljud som attraherar mig.

Men kul att klämma på guror!

Inga kommentarer: