tisdag 12 november 2013

Abramis Brama och Tistelöl

ABRAMIS BRAMA Har hållit mig upptagen med ett angenämt uppdrag de senaste dagarna.
-Christian, har du ett refrängförslag på denna låt?

Till slut lossnade det. Igår vid middagen.
Med munnen full av mat satte jag på ljudkortet och Cubase...
Gapade och testade...
Jag blev nöjd och skickade idèn.

Ulf Torkelsson som är sångare var nöjd med förslaget och skall testa det!

Jag blir såååå glad!
Att jag bara får förtroendet.

Nästa CD kommer att släppas i feb. 2014 om det går som planerat.
Jag kan redan nu avslöja att en låt på den har jag skrivit text och melodi till.
Så, kanske blir det mer Chrilletoner än bara den låten...

Musikprojektet TISTEL har hittat en sponsor!
En Tistelöl helt enkelt!
Hittade den i Danmark, vet ej om den finns i Sverige?

Nej, nu blir det lite Nicola Conte...

Inga kommentarer: