tisdag 10 september 2013

Hoppet lever och snabb film

HOPPET LEVER Eftersom Daniel Agger satte straffen!
Jag sade till William:
Håller de på såhär så får de straff till slut.
Danmark hade ett rasande tempo men liksom bröderna från söder så
ville det sig inte riktigt...
Men till slut hade Pappa rätt.
Agger...1-0!!

Kanske att det blir play off för Danmark?

Och Sverige, ja vad säger man.
Zlatan gjorde 1-0 och de vann rättvist men med det spelet når man inte långt
i ett ev. play off tror jag.

Nej, varken Sverige eller Danmark håller tillräckligt hög klass för närvarande.
Men hjärtat bultar för dem ändå!

SNABB FILM Såg jag igår.
"Premium rush"
En ungdomsfilm i mina ögon men vaddå!
Jag är ju 25 i sinnet fortfarande!
Filmen är kul och fick mig att både skratta och hoppa till.
Coola scener från gatan!
Filmen får 3,5 av 5 i betyg av mig, klart sevärd!

Tänkte avsluta dagens blogg med nån rolig, fyndig kommentar....kommer inte på nåt.



Inga kommentarer: