tisdag 24 september 2013

Det här var kul!

DET HÄR VAR KUL!
Jag kan ju inte hålla eller slå en enda takt på riktiga trummor.
Men jag vet hur jag vill att det skall låta, ungefär...

Vid en första prövning så kändes det som om det räckte.
Jag fick ju nästan ihop en låt på en kväll, alltså såsom jag ville ha det.

Sen om det går att använda vet jag ju inte...
Sen har vi ju min lilla groda...
Alltså iPad mini är ju bara för mycket!

Igår låg jag och Lotta under täcket och myste...(med "Grodan". Jag får inte kalla den padda för Alexandra har en fullscale som heter paddan i denna familj, så det blev "Grodan"
Vi tittade på "The Iceman"
Michael Shannon i huvudrollen. Han har tidigare spelat mest biroller men gjorde denna film med bravur!
3,5 av 5 i betyg av mig.
Bygger på en sann historia...
Hur fan kan man vara så kall...


Inga kommentarer: