söndag 11 augusti 2013

Gamla iMovie

GAMLA IMOVIE Var bättre!
Så är det bara.
Jag förstår inte varför Apple gjorde om allt?!

Nya (jag vet att det var några år sedan det introducerades) är ologiskt!
Varför skulle annars Adobe Premiere, Final cut etc ha kvar
videospår och ljudspår med traditionellt gränssnitt?

Jag tänker inte lära mig den nya skiten även om jag är macfantast.
Det slutar väl med att man får leta macar på antikvitetsaffärer i framtiden
för att kunna redigera film...

Jag gör semesterfilmer och har gjort det i många år.
Jag tror inte jag är ensam om att föredra gamla iMovie.
Idag gjorde jag årets sommarfilm. Intelmacen får vila i bakgrunden...
Det var bara att plocka fram G5:an!

Klippa, klistra, slipa, på med ljud...det är kul!

Imorgon jobb.
Mindre kul?
Vi får se...

Inga kommentarer: