söndag 2 juni 2013

På gång, vägassistans och asiatiskt

PÅ GÅNG Är nu skivsläppet "Från Stockholm till Malmö" med Tistel.
Tomas har just skickat filerna (låtarna) så vi väntar bara på bekräftelser från
CDBaby, Itunes, Spotify...
500:- och vår musik finns tillgänglig överallt!

Kul och spännande!

VÄGASSISTANS köpte vi igår i form av en GPS.
Garmin kändes direkt som ett självklart val.
Detta trots att jag trodde att Tom Tom var jättebra.
Tom Toms skärm, navigering och pekkänslighet var mycket sämre...

Så det blev en...


ASIATISKT är alltid spännande.
Har just hittat bondbönor som snacks, supergott!

Jag upptäckte bondbönor i somras först. Köpte dem i Danmark där man kallar dem för hästbönor.
Så även i Asien som ni kan se.
I Danmark körde vi dem naturella dock, kokade dem o.s.v.
Bondbönor är stora och goda! Kanske rentav de godaste bönor jag vet.

Sen friterade jag i eftermiddags lite Tarochips.
Man köper dem ofriterade.
Mina barn och jag är helt galna i dem!
Supergoda!!!
Finns i asiatiska importbutiker, likväl som pumpachips som jag skrivit om tidigare.

Har man det bra eller??!!??

På jobbet vet jag inte om det är så bra?
Vad blir mina uppgifter framöver och vad blir min roll i ledningsgruppen?
Jag väntar in och ser...
Blir det inte som jag vill eller känner för så kan man väl alltid göra nåt
annat någon annanstans?

Sen har jag ju min musikaliska karriär som kommer att ta helt ny fart.
Tomas Paypal konto kommer att rinna över då alla vill köpa våra låtar...

Oj, svävade jag iväg lite nu?


Inga kommentarer: