tisdag 21 maj 2013

Tassimo och V/H/S

Min kära fru hade något på gång idag.
"Jag måste ha bilen direkt efter jobbet, är det OK?"
Javisst, svarade jag
Hörde att det var något lurt på gång...

Väl hemma innan middagen så säger hon:
"Sätt dig ner, jag har något till dig..."

Hon hinner bara ställa paketet på bordet innan jag sliter upp det!
En Tassimo!
Är man bortskämd eller är man bortskämd?

Min gamla Dolce Gusto hade ju sagt upp sig så det har inte blivit något finkaffe på sistone.
Men nu är det dags igen!

Den är lite större än Dolce Guston men tystare och mer teknisk.
Den läser av streckkoden på kaffekapseln för att bestämma rätt mängd vatten!

Nu har jag bara det angenäma nöjet att få plöja mig igenom sortimentet...
Voluptuoso blev det ikväll, bra skum och lagom stark i smaken.
Med andra ord mycket god!

Tittade på en mycket otäck film ikväll till kaffet.
Som så många andra skräckisar så lyckas man inte riktigt knyta ihop historien.
Synd, för hade man gjort det så hade det varit en riktig höjdare.
Nu blev det för suspekt och splittrat allting.
Men vill man bli rädd och känna obehag så rekommenderar jag denna!
Den får 2,5 av 5 i betyg av mig.

Köpte Office paketet på Tradera i helgen. Har inte fått den ännu dock...
Tradera, spännande.


Inga kommentarer: