fredag 24 maj 2013

Mat och brand och...

MAT Är ju viktigt och jag gör världens godaste potatismos!
Faktiskt!
Knepet är: Koka potatis med vanligt salt! Använd sedan inte salt och peppar utan bara Aromat (mycket!) och riven muskot.
Sen blandar man ut den och rör om den med grädde!
Per Morberg, släng dig i väggen!

Min fru bjöd på Frutti di mare ikväll igen, hon har tjejmiddag så jag får parkera nån annanstans.
Det har jag inget problem med, jag ägnar ändå alltid för mycket tid framför datorn.
BRAND...
Jo vandalismen som började i Husby kom ju även hit igår.
Skogås centrum blev drabbat av sysslolösa stackars ungdomar som inte orkar göra något vettigt.
Ica sålde ut allt för 50%, ungdomarna jätteglada.
Förstår de inte att mamma och pappa ändå får betala räkningen i form av skatt?

OCH...En vecka på jobbet då jag nästan kände att det var jag som var rektor.
Fan, jag höll i hela bygget! Och min kollega Lotta. Hon är beundransvärd!
Hon ska ju sluta men ger 100% in i det sista, tack!

Min framtida roll som bitr. rektor är idag ganska oklar.
Men jag åker med så länge jag ser att det kommer att funka för mig.

Har fluktat på en Landola Jumbo på Blocket ett tag.
Det fick mig att söka på Youtube och så kom jag fram till detta klipp!
Jag skulle så gärna vilja kunna spela så...



Men nu kan ju jag mycket annat istället...


Inga kommentarer: