söndag 26 maj 2013

Hagaparken och CD omslag

HAGAPARKEN Får mig att bli mycket nostalgisk.
Där sprang man mycket i sin barndom. Det var bara att ta sig över de trafikerade vägarna vid Norrtull så var man liksom framme i lugnet.

Det är kul att visa Andrea vad man gjorde där som liten. Det finns mycket att berätta...
Hon tycker dock att det är mindre kul att bli fotad...






Den här grottan var man livrädd för som liten...





Det infinner sig ett lugn över hela Hagaparken som man bör uppleva om
man är i Stockholm och aldrig varit där...




Mycket tid har ägnats åt CD OMSLAG i Photoshop...
Jag är ju inget duktig på det där egentligen.
Jag har ingen bildkänsla!

Ett utkast i alla fall, trolig framsida.


Nej, nu längtar jag till jobbet imorgon...eller var det Bajenmatchen kl. 19.00 imorgon
som jag längtar till?

Inga kommentarer: