lördag 18 maj 2013

Ångest och Jesus och Slide

ÅNGEST Känner jag just nu för jobbet.
Det tar kål på mig, drömmer om jobbet och sover oroligt.
Det känns som om jag är ensam och gör allt ledningsjobb.
Det gör jag nästan också...

JESUS Var i Kungsträdgården, vi också.
Kul att se att så många tror på Gud, denna sagofigur.
De är så glada, självgoda, lyckliga...

De har fina vimplar med tydliga budskap...


Här finns det pengar! Inte ens Hammarby fotboll har råd med sån här stor screen.


"Jesusmanifestationen" tror jag detta spektakel hette.


Media, jag gillar ju media men...

Nej, men jag säger väl som man brukar:
"Det är väl bättre att de tror på gud och lever som kristna (om de nu gör det) istället för att vara olyckliga eller narkomaner eller alkisar".

Vi som egentligen skulle till Kungsan för att se Körsbärsträden blomma...

På hemvägen frågade jag Lotta om jag fick gå och titta på lite gitarrer innan vi åkte hem?
Det slutade med ett glasrör till SLIDE.


Fortfarande är detta min roligaste leksak för tillfället...















Inga kommentarer: