torsdag 18 april 2013

Citroen och plastikkirurgi

CITROEN C5 2007 har vi.
Den har endast gått 7400 mil.
Vi fick en känsla av att vi måste byta bil för att vi inte kunde lasta så mycket i den.
Det var alldeles för trångt hem från Danmark senast.

Så vi tog oss till Peugeot i Haninge och kollade läget..., fick en offert....
35000:- skulle vi få för vår pärla!
Är säljaren inte klok tänkte jag (men vågade inte säga något).
Nej! Vad tänkte vi!!??
Snacka om I landsproblem!
Vi får inte med oss alla prylar trots att vår bil har mer literutrymme än
Peugeot kombi 407!

Nej, vi behåller vår franska racer ett tag till tror jag bestämt.

PLASTIKKIRURGI Är ju populärt.
Men när Andrea kom med en roadmap i facet blev jag rädd!
Nu hade hon inte tänkt i kirurgitankar som jag.
Andrea brukar sminka sig varje kväll och överraska oss.
Så även denna gång.

Prövade stenplektrum på resonatorn, de var som gjorda för varandra!

Fredag imorgon, skönt!
Under denna vecka har jag fått erfara att föräldrar har alldeles för mycket inflytande
i hur beslut skall tas i skolor.
Är det så i andra företag?
Vilka utomstående individer kan bara säga "Den förändringen går vi inte med på"?
Fråga Cardiff fansen...


Inga kommentarer: