onsdag 13 mars 2013

Man måste pröva

MAN MÅSTE PRÖVA
Det kan handla om stora steg, saker man normalt aldrig skulle ge sig in på.
Saker man normalt aldrig, aldrig skulle äta eller vadsomhelst.

I mitt fall gällde det att pröva titta på en serie.
(Snacka om stort steg...)

Nåväl, det blev random och jag gick på beskrivning och bild...
Min syster skrattade när jag sade Grimm.
Själv har hon hunnit med ett par serier den senaste tiden.

Och efter 3 avsnitt så känner jag mig tveksam.
Har de gjort ca. 40 avsnitt i samma stil och i samma kvalitet?!
Skall ge den ett par avsnitt till...

Varför gillar jag inte serier normalt då?
Jo, efter många rafflande avsnitt och massor med timmar så är det ju
alltid bedrövliga slut!

Men som sagt, man måste pröva.

Och nu nästa I lands problem...
Skall man köpa en resonatorgitarr?

Bara för att jag köpt ett sliderör och det låter kul?
En gammal vän sade "akta dig för resonatorgitarr, man tröttnar fort"

Stora problem man har just nu...


1 kommentar:

Anonym sa...

Följer den serien oxå! Pat