fredag 1 mars 2013

Imac och lite saknad

En ny IMAC tittar jag på nu.
Eller rättare sagt en begagnad.
Min G5:a orkar knappt surfa på vissa sidor (p.g.a att det är mycket java på en del).
Det känns som när man satt med modem...
De börjar komma ner lite i pris...ca. 3500:--5000:- på Blocket.

Pengarna måste ju rulla...

SAKNAD Känner jag då det inte är så mycket badminton för närvarande.
William har tröttnat på sporten.
Det får man ju givetvis acceptera men det har inneburit ett tomrum.
Det här tomrummet fylldes förut med spänning, stolthet, sociala kontakter och mycket mer...

Visst jag har min musik och jag älskar att umgås med min fru på helgerna.
Men det är något visst att sitta vid sidan av banan och se på hur grabben tar hem ännu en pokal.
SAKNAD Känner jag även efter Greta 96 som somnade in förra helgen.
En sån alert och intelligent kvinna lämnar tomrum. Ett tag trodde jag hon skulle överleva oss alla.
Men hon somnade in till slut och det var det hon ville.
Greta lämnar ett stort tomrum i mitt hjärta.


Inga kommentarer: