lördag 5 januari 2013

Lördag, film och TV

LÖRDAG, FILM OCH TV
Vi köpte en ny LG TV idag och tjockteven åkte alltså äntligen ut.
Det är barnen som har skämts så för den tjocka apparaten.
-Alla andra har platt TV!

Men den dög att titta på, kostade 500:- på Blocket för ett och ett halvt år sedan.
Igår såg vi t.ex.

The paperboy.
Vilket skådespeleri!
Nicole Kidman som 70-tals vamp och John Cusack som psykopat, underbart!
De spelar sååå bra i denna film!
Storyn tappar lite i tempo liksom filmen men sen glimrar den till!
Den får 3,5 av 5 i betyg av mig.
Klart sevärd!

Sen blev det en lite rysligare historia.
Här fick man en rejäl tur i berättelsen vill jag lova.
Creepy och bra film.
Jag undrar dock vad jänkarna tycker om bilden av amerikansk småstad som denna film ger?
Skitsamma, jag bor här och är ute efter nöje på film.
Filmen får 3 av 5 i betyg av mig (gillade inte riktigt slutet...)

Nej, nu ska svampen stekas med fläskfilèn och sen blir det väl mer film ikväll...

Härligaste ackordet för tillfället är G6, tack Tomas!
Kan sitta å hamra på samma ackord i flera minuter...


Inga kommentarer: