onsdag 9 januari 2013

Fast i 70-talet

FAST I 70-TALET
Javisst!
Kanske för att jag känner igen vibbarna?
Kanske för att vibbarna var ganska starka då?
Kanske bara för att jag var barn och vill minnas?
Kanske för att det var coolt helt enkelt och är coolt även idag?

Vet ej men jag fastnar...
När jag hamnar på denna blog:

URL: HÄR

Jag vet, lite 60-tal är det också men vaddå jag föddes ju -62...

Idag ser jag det som lite oskyldigt charmigt.
Då...var det säkert pirrande...

Men det finns andra delar i det här.
Surfar man runt på bloggen hittar man coola ads från musikgrupper från den tiden.

Om jag fick resa i tiden så finns det många århundraden som skulle få besök av mig.
Men ett årtionde som skulle besökas av en 25 åring skulle heta Christian Andersen och årtiondet skulle givetvis vara...

Inga kommentarer: