tisdag 25 december 2012

Vill ner till huset!

VILL NER TILL HUSET!

Nu är jag ledig, barnen har fått sina klappar alla verkar nöjda.
Så...nu vill jag ha lov och åka ner till sommarhuset.

Vore det inte för detta väder så satt jag i bilen nu.
Men istället fick man skotta snö på taket idag så ryggen gick av.

Vad ska jag, Lotta och Andrea göra där nere då?
Jo, ett par bira åker väl ner sen lite pula på tomten, har köpt ny grensax.
Vi ska titta på filmer!
Elda i braskamin och titta på dansk TV.
En stor glass från Gundestrupgrillen.
Andrea shoppar i Asnæs. (Jag med på Din Tøjmand och Lotta på Matas)
Vi ska pröva såna här korvar på Muurikkan.
Tomas kommer hoppas jag, för jag har Led Zeppelin Celebration Day
som vi ska kolla på och en massa nya låtidèer....

Sen när man fått upp värmen i huset som Lotta är expert på så
hygger man bara...

Lite snack med grannen Rène och några danska wienerbrød också.
Det blir fint, bara vi kommer ner snart!



Inga kommentarer: